Sidor

söndag 16 mars 2008

Födelsedag mm

Igår fyllde F år, hela 29 år, vi närmar oss 30 med stormsteg, känns riktigt jobbigt emmellanåt. Jajaj, dröjer iaf lite längre tills jag kommer dit. Pratade förresten med en tjej igår som trodde jag var 23-24 år, *lycka* kallas det när folk tror man är 3-4 år yngre än vad man är =). Hur som helst så hade vi gäster hemma igår vilket betydde städning på dagen. Riktigt trist menmen. Mamma med familj stannade på middag och melodifestival. Rätt låt vann tycker jag by the way. Halvt hysterisk kväll blev det. S vägrade somna men till slut vid halv elva slocknade hon och sov till kvart i 10 i morse. Tråkigt bara att jag vaknade en timme tidigare hade behövt sova mer efter byta lakan episoden mitt i natten. S har nämligen hostat så mycket inatt att hon till slut kräktes, jättetrevligt, så det var ju bara byta lakan.

Idag har vi inte gjort mycket alls vilket har varit jätteskönt. Var ute på en promenad i vårsolen och sedan bara varit hemma. Jag och S somnade "en stund" = nästan 2 timmar, mitt på dagen vilket var jätteskönt. Nä, nu måste jag försöka natta om en liten 2-årstrotsig S.

Inga kommentarer: