Sidor

måndag 6 april 2009

Helgen

Ja, i lördags åkte jag alltså in för att prova brudklänningen igen och för att beställa. Jättekul =). S ville absolut följa med så jag gav med mig, hon tycker ju att det är så kul att åka tåg. Hon skötte sig exemplariskt nästan hela tiden. De i bröllopsaffären tyckte hon var såå söt, visste jag väl ;). Fick en tiara som hade tappat några stenar, hon blev så glad och alldeles nyss undrade hon vart hennes prinsesskrona som hon fick av stan var, alltså stockholm eftersom det var till stan vi åkte för att prova klänning =). Sötsmulan.
Annars har det inte hänt sådär överdrivet mycket i helgen. Vi har städat lite här hemma. Åkt till tippen med den gamla tvättmaskinen som stått ute på tomten sedan vi flyttade in för 8 månader sedan. Jag har tjatat ända sedan dess på att den ska bort och nu äntligen fick sambom ändan ur vagnen.

Inga kommentarer: