Sidor

torsdag 16 april 2009

Slut

Har varit helt slut så jag har inte orkat med att skiva i bloggen. Iofs är idag inget undantag men tyckte att det var så längesedan nu. V var vaken 2 timmar inatt och bara gnällde. Ville ha nappen men så fort han fått den spottade han ut. Efter en timme orkade jag inte mer och F fick ta över annars hade jag nog bankat huvet i väggen eller nåt. Tror att F fick sig en liten tankeställare om hur mina nätter varit de senaste 3 månaderna. Att ligga bredvid och lyssna på ett vaket barn är inte på långa håll lika jobbigt som att aktivt ta hand om ett vaket barn, märkte jag ju själv nu också. Nu har ju iofs inte problemet varit att han legat vaken på nätterna utan att han vaknat ca en gång i timmen (och velat ha nappen och någon gång för att äta) i först 1.5 månad och sedan ca 4-8 gånger om natten i ca 1 månad och nu är det väl oftast inte mer än 4 gånger varje natt. Konstigt att man är trött och helt slut i kroppen.

Har börjat gå, minst en timme om dagen, vilket resulterade i -1 kg första veckan (förra veckan). Får väl se hur det blir den här veckan, måste ju ner några kilo så att klänningen sitter bättre. Har skaffat en stegräknare också. Går ca 15000 steg om dagen.

Inga kommentarer: