Sidor

torsdag 29 juli 2010

Rödluvan

Ja denna vecka har inte varit särskilt spännande. V är lite mer medveten om när han måste kissa så vi hinner ganska ofta till toan/pottan nu ist för att det kommer på golvet. S fortsätter med skrivandet och skrev idag rödluvan alldeles själv och helt rätt stavat också. Blev lite imponerad faktiskt. Drog en sväng till IKEA och en dag denna vecka har det varit sol så jag passade på att sitta ute i solen heela dagen :) underbart. Idag har det varit ösregn så gott som hela dagen och jag blev turligt nog på riktigt städarhumör i morse så jag har städat nästan hela dagen, eller rättare sagt rensat och slängt. Vi har för mycket prylar och det går mig på nerverna.
Jag har varit sjukligt trött nu ett tag och med 2 trotsiga ungar hemma är tålamodet inte direkt på topp, hoppas de förlåter sin mamma en gång i tiden för att hon just nu skäller konstant på dem.
Nu blir det god natt för min del så jag orkar vakna imorgon, nattinatti.

Inga kommentarer: