Sidor

måndag 2 augusti 2010

Jag har ingen bra rubrik idag

och det kan väl bero på att jag egentligen inte har så mycket att skriva. Mina ungar är fortfarande världns sötaste små ungar som samtidigt just nu driver mig halvt om halvt till vansinne med sitt trotsande. V vaknar 1 gång varenda natt, typ vid 1-2, och gråter och har svårt att somna om. Vet inte om det är så att han drömmer?? Det går bättre med kisseriet så nu kissar han på sig någon gång om dagen, oftare om vi är borta dock. Konstigt nog så har han inte lika stor koll på när han behöver göra nr 2, han säger "tissat" när det redan är gjort liksom. Tror att det kanske har att göra med att han oftast är ganska lös i magen och om det i sin tur har att göra med att han är känslig mot laktos, vi har ju misstänkt det förut, så nu har vi börjat köra låglaktos så får vi se om det hjälper.
I lördags överaskade vi ungarna lite med att åka till ett lekland. De tyckte att det var roligt men mamma och pappa tröttnade ganska snabbt. Efter drog vi till donken och käkade.
I söndags lämnade vi kidsen hos mmma en stund och åkte förbi en loppis som brukar ha en del böcker, hittade bara en, men alltid bättre än ingen. Så åkte jag och mamma förbi deras återvinningsstation där de har en bytesbod för att lämna in lite grejer vi inte ville ha och för att se om det fanns något kul vi ville ha. Hittade en bok, annars var det mest skräp.

Inga kommentarer: