Sidor

tisdag 12 juli 2011

Jaha, då ska vi se

Vad som hänt sedan sist. I fredags var jag på bio med en kompis och såg super 8, inget som man behöver gå på bio och se tycker jag för så bra var den inte. I helgen åkte familjen iväg för att shoppa en stund, jag behöver nya shorts då alla jag har är för stora nu. Jag är inte så förtjust i att ha kjol på mig heller så. Men jag hittade såklart inga shorts, eller något annat heller för dem delen. Efter shoppingen åkte jag och barnen till stranden och träffade en kompis. Vi var där i fyra timmar och det var jättehärligt. Trodde att jag skulle bränna mig eftersom jag inte hade någon solsalva men jag blev inte ens röd.
På söndagen skulle S på kalas och under tiden det var åkte jag och V hem till en kompis och umgicks. Efter det hade jag tänkt åka hem till F med kidsen och åkt och letat shorts igen men de fick stanna och leka med sina kompisar ist. Hittade ett ett par shorts iaf, eller egentligen tre men så ska man ha råd också.
Till mitt stora förtret har jag inte kunnat träna alls sedan i torsdags eftersom jag har ont i halsen igen, inte så mycket men tillräckligt för att jag inte ska våga träna. Hade hoppats på att kunna träna idag men det blir nog minst en dags vila till tyvärr.
Nä nu ska jag ta hand om min lilla son som startade dagen med att kräkas, woho.

Inga kommentarer: